Midsommar

Jaha idag är det midsommar då, och se på fan det är solsken ute, wonderful, behövs lite sol nu eftersom det har varit skit väder så länge, man får ingen ork när det regnar och är mörkt ute men det är sol =)
Igår var Tony och jag hos marcus på kvällen efter vi hade gjirt en pasta sallad. Jag vann till slut =) men det var riktigt gott och det blev massa över. Tonys kusin och min gamla klasskompis Therese skjusade hem oss =)
Egentligen har jag inte tid med något inlägg men var tvungen har blivit lite att jag måste blogga ofta, det är roligt och skönt att skriva av sig lite också. Nu ska jag rensa jordgubbarna till tårtan =) väntar på att Tony ska duscha klart eftersom han ska vispa grädden klarar inte riktigt av viberationerna får vispen med min axel sen olyckan, blir aldrig bra =(
En bild på tårtan kanske kommer upp sen om det fungerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0