Onsdag 2 dagar kvar sen är det över

blev ingen uppdaterng igår, hade massa att göra var inte hemma förens thugo i 11 på kvällen Hoppsan, jag som brukar sova vid 10. Tuborg andades sina sista andetag igår =( Så jävla tråkigt eftersom han var fin och allt, så idag ska Tony och jag åka och begrava honom någon stans, stackars lilla T, vi kommer verkligen sakna dig våran Bebis.
Aha kan väl berätta lite om min dag igår, fullt upp, var först på stan och käkade på Paus med Malin Vanessa och Sara och hennes tjockis mage hennes bebis kommer 6 dagar efter våran. Sedan käkade  vi glass på suprice jag försökte även hitta ett halsband till min klänning men lyckades inte. Får kolla idag igen när jag ska ner på stan. Sedan möte jag min kusin och följde med henne,  eftersom hon skulle klippa mig så, vi åkte och hämtade Ida på dagis sen klippte hon mig, efter det åkte vi till öppenhand eftersom hon skulle kolla på möbler som hon ska köpa sen renovera och sälja. Men det gick inte att vara där inne folk var som galna bara röck och slet i allt, helt sjukt.
Efter de var jag hos min vän Kaisa och hennes underbara familj det var jätte trevligt vi satt och pratade massor och åt mat från vispen, jätte gott =) Dem skjusade hem mig vid typ halv 11 och då visade jag dem våran lägenhet eftersom nu vågar man ta in någon för det är städat, vid tio i 11 kom Fia och sjorde mig sällskap hon skulle vara kvar en stund men sedan upptäckte vi att klockan var halv 2 då kom min Älskade hem, så fia gick hem och vi gick och sov, blev dock lite för länge att vara uppe till två så blev väldigt dålig, men idag är jag pigg igen. Nu ska jag försöka göra mig färdig och få tag på fia för vi ska in till stan och så sen är det teater som lärarna har gjort på Tessin 1 samt informaton om studenten, dem hade brännbollsmatch i morse men jag behövde sov morgon .
2 Dagar kvar sen är skolan över =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0