Onsdag

Bloggen var jätte konstig på morgonen försökte blogga flera gånger men så fort  jag sparade försvann texten jätte jobbigt, får hoppas att det här visas nu i allafall, har bakat en jordgubbspaj och chockladbollar på dagen, sen blev det bacon och makaroner till lunch, sen somnade jag tryggt  Tonys armar en stund vilket var välbehövligt var väldigt trött. Var ner till Norrköping där tony skiftade lite bilar och så, sen blev det mat på mc donadls käkade feta onst saladen jätte gott mums, sen åkte vi till nynberg där tony och dem bokade klart resan till tyskland han blir borta 5 dagar inte alls så kul men jag har redan ordnat det för mig vad jag ska göra, slipper vara själv :) Efter de var vi förb Evelina och hämtade underredet till vagnen, och snackade lite skit. Nu har v satt på vagnen och det blev så jävla bra, så snyggt. Lilla Harry har varit livlig som vanligt idag blir nästan aldrig en lugn  stund kör ut armar och ben :P  Nu ska vi kolla på en ny wallander film som vi köpte på Ica viste inte ens att den kommit ut hoppas den är bra !
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0