Onsdag

Har fått för mig att det är Torsdag idag vet inte riktigt varför, men jag ligger en dag före förmodligen för att jag hade fia på besök till halv 2 igår :P Hon ska komma hit idag igen vi ska käka dip och snacka skit som igår men försöka att inte dra ut på tiden till halv två eller vad säger fia? Idag var Lärarnas teater, uppriktigdt talat den var inte rolig, den en och en halv timmen detn på gick , var väldigt långsam, fy så trist, sen gck vi upp till stan , och nej jag köpte absolut inget alls bara ett par skor en tröja två kjolar 4 par trosor 4 t-shirt till Tony, varsin mugg till Farmor och Farfar som tack för att dem betalade alla mna student kläder, och för att dem alltid ställer upp.  Massa saker med andra ord jag skulle ha en mascara köpte 2 boddies tll Harry och 4 mössor också, ett jätte skönt diadem och hårspännen blev det ockås, men känner mig ändå inte fattig =) Det känns bra, i helgen blir det Norrköping och barnvagn och sen Ikea och förmodligen stan i Norrköping lite också.  Skulle laga mat när jag kom hem tänkte jag men har ingen ork att laga någon mat, så det får bli något enkelt eftersom vi också ska äta dip sen. Tony är iväg och spelar för enskilda och kommer hem sent ikväll, så därför får fia göra mig sällskap, vi gör våra trista dagar kuliga. Men alla dagar är inte trista men att vara ensam är fan inte roligt, då blir det att man sitter vid datorn och bara hänger, och då har man ont i axlar och armar sen nej det orkar jag inte. Morgon dagen blir tuff och på fredag är det dags är lite nervös tror jag fast jag vet inte känns som det i allafall, nu har man inget istället, skolan är ju alltid en trygghet så man har något att göra på dagarna även om det ibland kan vara sjukt tråkigt, man vet att man får in dem där 1050 kronorna varje månad, och man har en fast punkt, nu blir man arbetslös, har i oförsig inte sökt något sommarjobb i år eftersom jag har problem med ryggen så tänkte jag det är skönt att vara hemma, så är ledig hela sommaren bara att höra av sig om man vill hitta på något, och i augusti kommer våran efter längtade lill plutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0