Slö dag

Har inte orkat göra så mycket idag, Tony sov väl till tolv eller något , jag har bakat kladdkakemuffins och scones , sconesen blev vl inte så lyckade som jag ville men det gck att äta, kladdkakemuffinsarna vart goda, och pajen sen igår blev godkänd också, även chokladbollarna. Imorgon är det midsommar ska baka en jordgubbstårta som vi ska ha med till Tonys föräldrar imrogon, ska laga någon mat snart men det är inte så lätt , tony är så velig med vad han vill ha tänkte göra en  god pasta sallad men hade inte alla ingredienser hemma och tony vägrade att åka till affären så då sket jag i att laga någon mat, helt ointresserad när han inte säger vad jag ska göra, hans förslag var Pizza, nej aldrig har inte ätit något annat än skräpmat på hela veckan, och han som har ätit så dåligt när han har varit borta ska nte slänga i sg mer skräp, då var det bra med bacon och makaroner till lunch igår. jag är verkligen inte sugen på pizza. Så blir väl mat senare när vi kommer överrens om vad det blir för mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0