Sol ¤

Idag har det vart fint väder=) Började dagen med att åka upp till sjukan och lämna ett prov, sen skjusade Tony mig till Svärmor, där var även svägerska. Blev en hel dag med dem =) Alltid lika trevligt. Gick ner på stan och kollade in rean, köpte inget kände att jag inte hade pengar till det riktigt. Käkade dagens på birgers som vanligt bakad potatis med skagen MUMS =) Farmor kikade förbi och pratade en stund också, sen åkte vi och hämta melman på dagis, hon blev jätte glad när vi alla tre kom, åkte hem till sävrmor en stund sen åkte vi till Coop och kollade lite köpte jordgubbar som vi smaskade på , jag åt nästan hela själv har något beroende av jordgubbar, har alltid det på sommaren längtar tills det blir självplock då tar jag med mig Tony och åker till björkvik och plockar hoppas han plockar de mesta har lite svårt att böja mig ner:P när vi kom hem blev det köttfärsslimpa som var super smarig, åkte med peter ner och möte tony, åkte förbi Donken och köpte en grekisk sallad, ätit hur mycket som helst idag! Nu har jag precis kommit ut ur duschen, ska snart gå och sova, har molnande värk , hoppas inte det blir värre så vi slipper åka upp till Akuten, har varit sen i eftermiddags så om det inte gått över tills imorgon får jag ringa upp till lasarettet.
Nu är det sov dags är ganska trött efter den soliga dagen

Kommentarer
Postat av: siv

Hej Becka!

Hur är det med dig? Blir orolig när du har ont.Hoppas det är bättre i morn.Sov så gott.Siv

2009-06-22 @ 22:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0