Söndag

Idag har det blivit en lugn dag kan man säga, har blivit att man sovit till och från hela dagen, är alltid så trött på söndag mår inte bra har ingen ork, är nog bara inbillning men känns verkligen så, om man kunde ta bort en dag skulle de vara söndagar. Var och handlade på coop forum förut så nu är det fullt i kylskåpet imorgon är det glass med sjukvårdsläraren och sedan utspark plus massa ärenden, och så hoppas v på ett gjädjande telefon samtal hoppas hoppas : ) Men med våran tur så, vet man aldrig. Känner att denna natt kommer bli en skit natt, pencelinet har börjat verka i kroppen vilket gör att jag mår fruktansvärt illa på kvällarna så det blir en date med toan på natten, känns alltid som man ska kräkas jag hatar att kräkas, är ganska härdad nu efter början av min graviditet men kräkas är fan aldrig roligt jävla pencelin, men vad ska man göra det är vanliga biverkningar tyvärr.
Nu ska jag kolla klart på taledega night som går på 3 ruskigt kul film sen blir det förhoppningsvis lite sömn på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0