Sovdags

Nu är det sov dags kom precis hem Jonas körde hem mig, Tony fck åka iväg suck aldrig får han vara hemma. Tuborg är inte alls pigg förmodligen andas han sina sista andetag i natt men hoppas verkligen att han nte gör det att han mår bättre imorgon. Lilla Lilla T-borg. imrogn kommer det en och kollar på lägenheten Yeah :) Äntligen hoppas hon tar den och vill flytta in på en gång vill inte bo kvar här och det vore så himla skönt att hinna få allt i ordning innan lilla Harry kommer ut, om det är en Harry, imrogn är det lägenhetsvisning, besiktning av lägenhet, stan käka med malin och vanessa sen utspark i skolan sen klippning sen hoppas jag att min älskling kommer hem, min högsta önskan just nu är att Tuborg ska bli bra och det ska bli bra väder på fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0