tisdag

Idag har jag hunnit massor och gått massor vilket känns massor i kroppen nu eftersom de gör så fruktansvärt ont, snart kommer Tony hem =) har saknat honom! På morgonen kom mormor och morfar och hämtade mig vi släppte av mormor på stan och morfar skjusade mig till sjukhuset, allt såg bra ut hjärtljudena var 132 , mitt blodvärde var bra :O 123 fick en chock, Lilla Harry ligger med huvudet neråt men inte så lågt ner som tur är eftersom jag bara är i v. 31 efter de kom farmor till sjukhuset och vi fikade och så, sen gick vi ner på stan där möte jag evelina och hennes Kar, sen fikade vi på sandys efter de gick vi och hämtade Embla bus på dagis sen upp till Agge och Elton och fikade Agge hade gjort jätte goda kokostoppar som jag måste få receptet på, så om du läse Agge kan du väl skicka de :P Efter de gick vi ner på stan eftersom Agge berättade att det var rea på lindex inte så bra att säga till mig eller Evelina, blev 3 boddies 2 sparkdräckter typ och en luvtröja aj, vad pengar det gick tur att det vra REA!! Sen gck vi upp till hm och gjorde lite fynd där också , 2 t-shirts till mig en till tony och ett par badbyxor till Tony, hoppas han gillar dem annars tar jag dem kostade bara 80 kronor, så jag kunde inte låta bli faktiskt. Sen gick vi och köpte kina mat, jätte gott, och jag fick mina jordgubbar tll slut =) Slipper tjata nu Evelina, så mumlan och jag mumsade några efter maten, sen kom mamma och hämtade mig och skjusade hem mig. Fia kom en stund på en glass =P Nu har jag precis kommit ut från dushen ska se på tvn tills min baby kommer hem.  Sen blir det sovdags :)
Inte så bra , varför ska det vara sån lag i Sverige , kan man inte få leva tryggt ??? ska man inte kunna leva ett normalt liv !

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Kul att du gillade kokostopparna!

här kommer receptet!



50g smör eller margarin

2st ägg

1 1/2 dl socker

200g kokosflingor (det är ett helt vanligt paket, och jag hade i lite extra oxå så smeten inte vart så "vattnig")



sätt ugnen på 175grader och dem ska gräddas i ca 10 minuter, eller tills dem får en lite brun färg!



Jag ska ikväll lämna en påse med lite mer mammakläder hos evelina som du får!

hoppas dem andra kläderna passade!



kram kram

2009-06-18 @ 16:50:43
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0