Tisdag

Idag har varit en varm och solig dag. Började med att jag åkte med mormor och morfar till arnö och träffade min vän Kaisa , var där till typ 3 på efter middagen sen knallade jag till farmor och Farfar lång väg att gå kändes det verkligen som, och jävla branta backar ush, det var ganska jobbigt. Fick grillart och färsk potatis hos dem aldrig fel det var super gott, stannade en stund men var så trött att jag ville åka hem, nu sitter jag hemma ska snart gå och lägga mig i soffan är inte allt för pigg, men har inte så ont idag iallafall, ganska lugnt, men han rör sig väldigt mycket lill knodden. Nu är det bara 8 veckor kvar, tiden har verkligen farit i väg. Alla frågar hela tiden om jag är nervös inför förlossningen, men nej jag tänker inte ens på det, vet inte varför men jag gör verkligen inte de! Sitter och tuggar i mig typ några brödpinnar med smält ost, skrattande kon jätte gott =) Gick till tvättstugan förut men det fanns inga tider förens tisdag och då måste vi verkligen tvätta för Tony åker bort på Onsdag så det blir nästan bra :) Så får åka till Svärmor och svärfar och tvätta det viktigaste imorgon.
Ush längtar inte tills på onsdag när Tony ska åka bort så långe, men jag kommer ha det bra ändå blir inte själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0