Tisdag

Imorgon åker Tony och kommer inte hem förens söndag ser verkligen inte fram emot att han åker! Idag har jag städat och tvättat och plockat såg rent sagt förjävligt ut här hemma och jag kände att jag absolut inte ville komma hem om det såg ut så här på söndag så nu är det faktiskt mycket bättre vilket känns så jävla skönt, man blir glad när det är rent och snyggt, blev massa tvätt också men hade tvättstugan som tur var, ibland har man underbara grannar också, dem som tvättade efter oss skulle inte använda torkrummet så vi får ha det till klockan nio vilket är super bra eftersom det går ju lite snabare då, och det blir så himla trångt i lägenheten med alla tvätt som inte är tort att hänga upp, vi har inte skaffat oss något torkställ så då stöter det på ännu mer problem. Nu väntar jag på att Tony ska komma hem, så vi kan få något i magen och bara vara med varandra. Tycker hemsk mycket om min Tony <3.
Fick en jätte lång sov morgon i morse gick inte upp förens kvart över 11 men då hade jag varit uppe två gånger så inte så himla lång men känner mig ganska utvilad nu och det är skönt. Nu ska jag ta tag i det sista. Bilderna är överförda till datorn nu så nu ska jag bara ta mig tid för det.
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0