Tisdag

Tuborg mår lite bättre faktiskt, han är fortfarande jätte seg och så , men mer vaken igår sov han typ hela dagen, men nu har han varit vaken ett tag, han har fått i sig lite vatten också, så hoppas han blir pggare, förmodlgen har han fått kalkbrist, så måste köpa det på stan idag, men det konstiga är hur han fått det eftersom han får alla vitaminer och så. men vi hoppas han blir bra.
Var riktigt trött när klockan ringde imorse, hade ingen lust tänkte ligga kvar i sängen faktiskt, men var tvungen att gå, upp föst ta pencelin greja lite med T-borg och nu om 10 minuter får jag äta frukost , tabletter ska tas på fastande mage, vilket larv hinner ju på jätte dålig innan jag fått i mig någon frukost över huvud taget, igår när Tony och jag var på Max blev jag sjukt dåligt kändes som jag skulle kräkas och så, men det konstiga va att jag hade ätiti och allt, men måste äta 24 timmar om dygnet känns det som, slapp illamåendet i natt i alla fall kom på ett knep tog tabletten med fruktsoppa. Funkade utmärkt.
Nej på med kläderna bädda sängen snart ska den visas får bara hoppas hon vill ha den :)
Wish me Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0