Torsdag

Idag har det varit en väldigt hektiskt dag, började med att jag fäljde med tony och kilppte sig, sen kom elin okcså evelina och embla kom och vi käkade kina buffe Gott =) Sen till Emma som bor på Kg (kanotgymnasiet) och fixar lakanen som ska sitta på flaket, vid 5 åkte vi till american pizza där Monas pappa jobbar och käka pizza buffe as gott :) Sen ut till Sjösa och fixa våran vagn, lägger ut bilder innan imorgon så ni vet vad ni ska kolla efter, blev i allafall super bra, sen hem till Siv och Peter möta upp Tony, sen Farmor och Farfar och hämtade min klänning som jag ska ha imorgon och gav den varsin mugg eftersom de har betalat alla min student kläder, ett stort tack till världens underbaraste dem =) Nu är vi hem har ätit lite jordgubbar ducshat flätta håret fixat naglarna ska snart gå och lägga mig undra om jag kommer kunna sova, jo är ganska trött, känner mig inte nervös ännu i allafall. 
Nu är allt klart, sängen väntar
För imorgon tar jag Studenten :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0