Torsdag

Imorgon är det midsommar då får vi hoppas på fint väder, bilder också, med min nya kamera. jag har gått och blivit förkyld , ont i halsen och så, det är inte det jag tycker mest om precis hatar att vara förskyld man känner sig trött i hela kroppen, och det gör man ju redan, eftersom det är ganska tungt att bära på en liten bebis =) Men väldigt mysigt =) Igår såg vi på Wallander Skulden, den var väl så där, den gick och se men skulle inte varit något som jag skulle sätt på bio, den första av dem nya hämnden som gck på bio var faktiskt riktigt bra. 1 Juli kommer den nya ut kommer inte ihåg vad den hete men då köper v den också =P Idag blir det nte så mycket på schemat vi ska väl åka och handla saker till tårtan som jag ska göra tills imorgon, kanske blir en sväng på stan också, vet inte riktigt ännu, ska i allafall betala räkningar och så, får vi se om Tony får åka iväg också, förmodligen skulle ha få åka ikväll så han är hemma med mig hela dagen, kanske ska springa till tvättstugan och kolla tid det behövs verkligen.
Blir så arg, att folk inte kan vara tacksamma, och gör som dem gör, så dålig stil =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

vi kollade med på wallander igår. =) hoppas allt går bra med magen! kram

2009-06-18 @ 14:15:03
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0