19 år



Grattis på 19 års dagen min vän <3

Idag skulle du fyllt 19 år, och för ett år sedan så blev Harry till enligt familjeliv, att han skulle bli till på samma dag som du föddes, det är inte en slump, det lovar jag! Även om han är en kille, så vet jag att ni har något samband, hur skulle det annars blivit så här?? Precis på din födelsedag, det är ingen slump!
Undrar varför världen är så orättvis varför skulle just du, du som var så ung, det är en fråga man alltid ställer, varför är världen så orättvis.
Ush när jag skriver detta så rinner tårarna ur mina ögon, jag saknar dig så fruktansvärt mycket, tänker på alla våra galna minnen, vi var inte riktigt kloka, det kan ingen påstå, julmust krig på din balkong, häxbladning från pappas barskåp, väcka conny klockan 4 på natten, av att vi hoppade i dn säng, gå på möten med alla föräldrar för att man gjort saker man inte fick, skolkning från skolan, kvarsittning ja det finns så många minnen så det inte ens går att räkna, vi var bästa vänner i 3 år, första gången jag såg dig, så tyckte jag du var en bitch och jag vet att du kände det samma om mig, men efter första veckan var vi som helan och halva, vi satt nästan alltid ihop, och ofta var ju fia med också, men där man hittade dig hittade man mig, men nu är det inte så längre, världens är så orättvis, om jag skulle få en önskan skulle det vara att du kom tillbaka, så vi kan ha julmust krig, och göra massa konstiga saker som förr i tiden!
Ibland är man inte stark och det är jag inte just nu, tur att jag vet ungeäfr hur tangeterna sitter, eftersom ögonen dimmats igen av tårar, jag hoppas du har det bra där du är nu, och du ska veta att jag saknar dig så fruktansvärt mycket! Du kommer alltd vara min vän, även om du är på en annan plats så vet jag att du finns i många hjärtan, och ett av dem är mitt!
Grattis på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Beklagar, men jättefint skrivet. Vad hände henne? Förstår om du inte vill prata om det.



kramar

2009-11-25 @ 12:42:29
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack för att du minns och behåller henne i ditt hjärta, det betyder massor. Kram

2009-11-25 @ 14:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0