Barnkliniken

Imorse ringde jag till barn kliniken, vd 8 fick komma vid 9, eftersom harry har fått hosta, men det var ingen fara alls, han syresatte sig till 100 och hade en bra snabb sänka. Hon hörde heller inget när hon lystade, så förmodligen är det slem från när han vart snorig, för det låter som slem hosta! Men som tur var det ingen fara!
Stackars lilla Embla ligger på sjukhuset i e- tuna, dem åkte upp igår, via akuten i nyköping, så i natt har hon fått dropp och pencelin, imorse fck hon göra lungröntgen, och lilla skruttan har fått lunginflamaton. Moster lilla skrutta!
Hoppas hon snart blir bra så dem får komma hem!
Ikväll kommer syrran hit och tar hand om Harry när jag ska iväg till Sophia, på klädparty, trevligt trevligt.
Nu ska jag gå och ta mig lite kaffe!
Uppdaeterar senare =)
// Becka


Min lilla skrutt flicka, hoppas du får komma hem snart<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0