Blogg torka

Ursäkta min blogg torka igår, hade verkligen igen ork, men nu är humöret uppe igen. Idag har vi äntligen bokat dopet, så nu blir det till att börja planera fixa inbjudnngskort m.m.
Igår efter öppna gick vi en promenad med Veronica och Sara mycket trevlgt =)
Idag har vi städat tvättat handla, ja diverse, imorgon ska vi möta elin vid 10, och gå och kolla på deras lägenhet sen ska hon följa med hem, till oss eftersom vi har tvättstugan, sen på kvällen blir det dip mys, med några tjejkompisar, nu på kvällen har farmor varit här.
V hjälptes åt att rensa min garderob kan inte göra det själv, har så himla svårt att slänga ge bort grejer, tänker hela tden, nej men den kommer jag använda någon gång, men sen ligger den bara där och tar plats, men nu är det ordning!
Harry har kommit på ett nytt ljud som han kör med hela tiden, låter väldigt kul, han typ pruttar och brummar, ska försöka lägga in den på bloggen!
Nu ska jag se på tv och underhålla lilla Harry som pratar för fullt innan läggdags!
Sov gott
// Becka


Mamma och Pappas Prins



Nu har Embla fått komma hem, Harry saknar dig er <3 Hoppas vi kan ses snart! Krya på dig gumsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0