Bvc

Idag har vi varit på bvc på morgonen, vi skulle vara där vd 10.30 och vid 09.30 ställde jag klockan och sen hade jag stängt av den, så vi vaknade vid 5 i halv 11, så det blev stressigt, men som tur är har vi en välsigt snäll bvc sköterska =)
Harry väger nu 5890g och är 61.7 lång, stor pojken, han fick sina första sprutor han var super duktig, lite tårar kom, men varade typ 10 sekunder sen var han på skinande humör igen!

Som ni ser har jag ny design på min blogg, Tack snälla Stella för det! Är super nöjd =)
Nu ska jag plocka lite här hemma eftersom pappa kommer hit ikväll !
Uppdaterar senare !

Kommentarer
Postat av: Stella

Äh, det var ingen orsak :) Tänkte göra lite mer egentligen, men jag la ner din blogg kl 03.10 inatt. Då kände jag att jag behövde sova :P Glad att du är nöjd iaf :D <3

2009-11-23 @ 17:12:51
URL: http://thestoryofstellitsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0