Dålig bloggare

Ja som rubriken lyder har jag varit en dålig bloggare sista dagarna, har haft fullt upp och sen har jag glömt bort, typiskt mig.
Kommer inte ens ihåg när jag skrev sist men tror det var i fredags, ja blir väl en uppdatering av helgen i allafall :P

Fredag- Tony fck jobba, som tur var hade jag bett några av min tjejkompisar komma hit, så vi kollade på sex and the city ( Filmen) och käkade dip och grönsaker, drack lite vin och pratade massa, riktigt trevligt, sen kom Tony hem och då körde han hem 2 av min vänner, och fia och en kompis till henne var kvar, coh vi kollade på Wallander, dem skulle bli hämtade vid 1, men vid halv 3 hade inte deras skjus kommit ännu, så dem tog sig en promenad ut till sjösa. Och frågade henne dagen efter och dem hade kommit fram :P

Lördag- Sivs jobbarkompis var här med en spjällsäng som vi ska få låna till Harry, så han har nu en stor pojke säng, han ser jätte liten ut i den, men men. Sen vid 2 kom Syrran & Rckard ht och var barnvakt till Harry, eftersom Tony skulle skjusa upp Nyberg och Marcus till stockholm, för dem skulle se på hockey, och då ville inte han sitta själv och vänta så då fxade vi barnvakt, och jag följde med, det kändes konstg att vara utan Harry, skönt men ändå, åh var är min lilla gosse gris! Men allt hade gått bra, tur att han är snäll, så vi var på ikea, Carro Dennis och Bella var också med, sedan käkade vi på heron, åt vegetariskt suschi, vågade inte prova riktig , men jag lovar att jag kommer göra det, för det jag åt igår var super smarigt. Sen hem och avlasta syrran, sen på kvällen var Helle och Lollo här, sedan åkte Tony och Marcus och brudarna bil, Harry och jag gick och sov, han sov i vaggan igår, duktiga pojken. ( Eftersom vi fick madrassen till sängen idag)

Söndag
Plockat tvätt ätit mat vart hos mamma, det har typ våran dag beståt av, Tony jobbar.

Imorgon ska vi till bvc och Harry ska få sina första sprutor men det går nog bra!
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0