Diska

Har varit hos mamma på kvällen, plutten var så trött att han somnade på en gång när vi kom hem, fick skjus av syrran och hennes kille, men innan dem skjusade hem mig så fick vi åka och tvätta av hans bil eftersom, hans vänner hade kastat ägg samt kletat kattmat över hela bilen, väldigt trevlig ( NOT!!) Hatar kattmat, luktar äkligt håller alltid på att kräkas av doften, ush!
Skulle behöva diska, men klockan är snart 12 och tror inte mina grannar blir så glada då, men en sak kan jag ju säga att jag skiter i vad min grannar tycker, som jag skrivit i tidigare inlägg så är det väldigt många ungdomar i detta hus, vilket gör att det spelas hög musik med bas, dunkas i golven, ja allt med andra ord, så om jag diskar nu så kan jag ju säga att det inte ens blir pay back för alla deras gånger, men tar disken imorgon istället, eller överlämnar det till Tony. V får se!
Imorgon blir det stan med Evelina och Embla, mycket trevligt!
Vi skickar även en krya på dig hälsning till Farmor/Siv! Hoppas allt har gått bra!
Nu ska jag kolla lite sen blir det sängen!
Sov gott

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0