Dop

Ja nu när dopet är bokat, så är det lite att fixa med!
* Inbjudningskort ska skrivas och skickas
* Fika till dopet ska inhandlas och bakas
* Köpa band till dop klänning
* Brodera Harrys namn på klänningen
* Möte med prästen
* välja sånger
Och om jag känner mig rätt, så kommer allt hända i sista minuten, men denna gång ska jag faktiskt försöka ordna allt i tid, bättre det än att bli stressad och förbannad, vilket jag blev imrose när vi försov oss.
Men men, inbjudningskorten är in köpta och jag har börjat skriva dem också!
Duktiga jag =)
Och på fredag ska vi börja in handla julklappar, älskar att handla det, jag älskar att handla över huvud taget! Så det ska bli kul, Tony kommer säkert klaga att det är så tråkigt men jag fxar det gärna!
Snart fyller Tony 20 år också, vi har funderat mycket på vad man ska bjuda på, vilka vi ska bjuda samt vad ska man köpa till honom i present men jag tro jag vet men om n har ett förslag kom gärna med det!
Om man frågar honom själv är det bara dyra saker, och jag har väl inte så där hög inkomst precis, men det ordnar sig! Hamstrar lite på min pengar just nu =P För att kunna köpa något fint tll honom, julklapparna delar vi ju på så!
Har Embla Harry Tony Syrran Bella Viktor Ida och Max att köpa till, så Jennie Johan Carro Dennis Evelin Harri och Linda om du läser kommentera vad era barn önskar sig i julklapp!

Harry önskar sig sånna tuggringar, då han ska stoppa allt i munnen just nu! Och sen kläder i 74, då v inte har något i det, och 68 vore bra också! Så han har i framtiden, han ligger fortfarande på 56!

Harry har ju fått sina fösta sprutor idag, och han är väldigt trött och gnällig, men han har ingen feber hur var era barn första sprutan ??

Nu ska jag drcka upp kaffet och invänta pappa!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Va fin bloggen blev:).

Mysigt med dop! Ni skulle oxå döpa i Alla Helgona va?

Lilja fick feber efter både 3 och 6 månaders vaccinet, kom på kvällen och var borta på morgonen, men inte efter sivinis-vaccinet konstigt nog:)

Kram

2009-11-24 @ 09:09:43
URL: http://xliljax.blogg.se/
Postat av: sofi

Jag har en hel påse med kläder i stl 74 som inte kommer användas här hemma mer. Vill du ha dom så får du dom billigt, säg bara till, jag kan ta med dom till ÖF någon dag =)

2009-11-24 @ 10:54:59
URL: http://sofiiin.blogg.se/
Postat av: Sophia

Om du vill hjälper jag gärna till med inbjudningskorten. Kramar!

2009-11-24 @ 14:21:22
URL: http://misssophias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0