Fredags mys

Blir inge fredags mys med familjen idag, Tony jobbar, blir ni förvånade??
Idag har jag köpt inbjudningskort på stan, imorse gck jag och Harry till Elin och Mathias mycket trevligt, sen följde vi mer dem ner på stan, och gick in och pratade med Mathias pappa, en sak är lite roligt, han arbetar på nico, och när jag och Elin då gick där så gjorde jag en skylt till honom, och den sitter kvar, det var lite roligt, det är nog 4-5 år sedan jag gjorde den, det sytes texten börjar bleknas!
I allafall på stan mötte vi Johanna sedan gick vi och käkade på mc donalds, dock inte hamburgare efter att min syster skickade en film till mig, ja ni som sett den vet!
Nu inväntar jag några vänner som Harry och jag får ha fredags mys med, ska iväg och hämta fotona på nyköp som jag beställt också, späänande!
Bilder kanske kommer senare!
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0