Gardiner

Det här är nog det mest ointerssanta inlägget någonsin, men satt och tänkte på det bara, gardiner, förster tycker jag är en självklar grej, hemma hso oss, utan gardiner ser det tomt och tråkigt ut, ser mycker hem trevligare ut med gardiner, det blir inte så mycket insyn heller, när jag kollade ut genom fönstret förut så tänkte jag på det, grannen mitt över har inga gardiner, och inte för att man vill kolla men blicken dras ändå, dem har inga gardiner och man ser rakt in, jag skulle inte vilja att någon granne ser rakt in till oss, men men. Gardiner för mig är en självklarhet, jag vet världens tråkigaste inlägg! Vad tycker ni om gardiner??
Nu ska jag kolla färdigt på idol, sen blir det fredags mys med bästaste älsklingen och plutten, som just nu sover efter badet =) På tal om fredagsmys, så har den låten fastnat!
Imorgon får vi se vart dagen lider Tony blir borta hela dagen, det suger, först ska han hjälpa till att flytta sen har han spelning på sporthallen som dj :P
Nej nu ska jag återgå till Tvn, och kolla på idol som är ganska trist, men tv brist sen blir det cirkus Möller!
// Becka

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Tråkigt att han jobbar så mkt. Du får komma hit och hälsa på om du vill! Jag tycker gardiner är fint, sen så blir det inte lika mkt eko o lägenheten/huset när man har gardiner. Kramis

2009-11-06 @ 21:13:03
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha var det mest läsvärda på länge. ;) hahah

jag ska köpa nya gardiner när vi flyttar sen, ser jag fram emot. hihi

2009-11-06 @ 21:17:52
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0