Helgen

Ursäkta min dåliga uppdaetring, vet inte varför jag inte skrivit med den har inte blivit av! Men så back on track!
I lördags var vi och käkade på steak house med Mamma, Jonas och Syrran. Jätte god mat, och proppmätt blev jag, åt kycklingspett och sen vegeterisk. MUMS!! Sen hyrde vi film på kvällen och hade en mys lördag!
Igår stor städade vi och satte upp ljusstakar och sånt fint, sen var vi på gumsbacken med Evelina och Embla, och köpte balkong dekoration m.m. Så nu är det riktigt fint.
Var hos bm imorse på återbesök men allt såg bra ut, nu ska jag fixa lite här hemma, sen blir det veckohandling, ikväll blir det hemmagjord pizza!

Kommentarer
Postat av: Johanna

blev jätte fint på balkongen! =)

2009-11-30 @ 19:11:16
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: carro

tack för en trevlig dag och för barnvakten. och det blev inte alls hemma gjord pizza det blev vipsen till slut =) haha.. tack för att du följde med och handlade.



ses snart igen hoppas jag.



kramar

2009-11-30 @ 22:03:37
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0