Lördag

God morgon, idag blir det ett mycket gladare inlägg än igår, när prinsen hade vaknat i morse så fick han sn ersättning som vanligt, fast jag hade somnat om, men han hade ätt upp hela ersättning ändå, mammas duktiga pojke!
Igår var det en hel dag med Evelina och Embla, först blev det stan sen gick vi till ringvägen och beställde sushi, MUMS! Tog även en huvudrätt också, den tog ganska lång tid, så den fick vi gratis! Det gillar vi, sen åkte Harry och jag hem ganska tdigt för jag var super trött!
Idag ska v ut och käka med mamma och Jonas.
Nu ska jag läsa lite bloggar och käka salta kex

Kommentarer
Postat av: sofi

Jag kommer gärna över och tittar på mammakläder någon dag, har du jeans i stl 38?? Eller någon jeanskjol i samma storlek? =)

2009-11-28 @ 21:33:16
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0