Söndag

Dagen började med att Sara ringde och frågade om jag ville med till rosvalla, på barnbasar, hade helt glömt de, men vi möttes upp och gck dit i allafall, hittade massa roligt bilder kommer men just nu tävttar maskinen det! Efter det gick vi hem och lämnade grejerna mötte Carro och Bella sedan följde vi med hem till Malin och Vanessa, sen hem och iväg till city gross, sedan käkade vi tacos, och nu har jag diskat och häng tvätten, plutten är snorig, och lite roslig, min stackars mumlan prinsessa blev jätte dålig igår, min lilla skrutta =( Nu ska jag läsa lite bloggar och vänta på tvättmaskinen.


Mina älsklingar <3



Mosters lilla skrutta



Bella matar Harry <3 Sötnosarna <3

Kommentarer
Postat av: Carro

haha dem var så söta igår. tack för en trevlig dag tjerna och hoppas vi ses snart igen.

2009-11-16 @ 08:26:07
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0