Tisdag

Igår blev det bara att vara hemma, fia skulle komma hit på kvällen men hon orkade inte, men syrran kom förbi en stund, och passade även harry när jag och mamma handlade. Sen kom Nallgott, sen gick vi och la oss typ, harry vaknade vid halv 5 imorse åt lite mat sen somnade han om igen och vaknade vid 9, då jag gick ut med hunden. Nu ligger Harry i babygymmet, Tony sover jag kollar på tv med hunden, på eftermiddagen kommer Sara och Julia hit. Sen får vi se vad som händer ikväll, det suger att sitta ensam varje kväll =/
// Becka


Kommentarer
Postat av: sofi

När min bebis kommit så kan vi gå promenader på kvällarna tillsammans för att fördriva tiden =)

2009-11-03 @ 11:22:51
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0