Trött

Just nu när man sitter här i sin ensamhet och tänker efter så, vart fan har alla mina vänner jag hade innan Harry kom tagit vägen? Inte fan hör dem av sig, det är jag som får göra, och när Harry kom då var det jätte kul att komma och hälsa på m.m, men nu då?? Blir aldrig längre ens frågad om jag vill följa med ut, eller något, dem hör inte ens av sig, välsig dålig stil, men men vad ska man göra??
Känns verkligen som att de gånger de kommer är det bara för att se Harry, inte för att träffa mig därför känns det jävligt surt.
Ursäkta alla svordomar, men det är precis så jag känner!
Tony är som vanligt inte hemma, så fort han är ledig så är det något annat han ska göra, men jag då, när ska jag få göra något jag tycker är roligt?? Det är den tredje helgen han är borta, han är leidg 2 gånger i veckan, men ja ja. nej nu känner jag att jag klagar massor, men ni som inte vill läsa det är inlägget behöver inte det! Ingen tvång!

Kommentarer
Postat av: Johanna

klaga bör man! tråkigt att vänner försvinner, jag hade ju så tur att nästan alla mina vänner hade barn sen innan! =) hoppas du får komma ut och ha lite roligt sen! ses snart hoppas jag. kramar

2009-11-27 @ 22:44:09
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Sophia

Låter som om vi får kidnappa dig och ha en riktig tjejkväll snart! :D

Vi frå pratas om dopkorten! Kram på er!!

2009-11-28 @ 09:23:26
URL: http://misssophias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0