Uppdatering

Vårat internet hemma har lagt av totalt, därför har jag inte kunnat uppdaterat, eller läst några bloggar, det suger, finns inget att göra nu på kvällarna när Tony är borta, typ kolla på tvns alla kanaler om det finns något bra. SUCK!!!
I lördags var jag hos Evelina eftersom Tony var dj, mycket trevligt sen kom han och hämtade mig Harry och Johanna. I söndags var jag hos farmor och farfar sedan åkte jag en stund till mamma och dem på kvällen, igår var vi typ och handla och lite sånt, och idag har sara och Julia varit på besök, tog massa fina bilder, men eftersom vårat internet hemma inte fungerar så blev det inga bilder, just nu är jag hos mamma, ska käka tacos fast jag precis har ätit :P
Imorgon blir det öppna förskolan med Evelina och Embla.
Lite snabb uppdatering från mig
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0