Bacon och ägg

Våran frukost förut blev ägg och bacon super gott, och väldigt lätt och smidigt att göra också!
Sitter med lilla datorn så om det blir en bokstav mer än det ska så är det för att tangentbordet på denna är väldigt litet, lilleman ligger och sover fortfarande så vi väntar på att han ska vakna, så vi sitter vid varsin dator så länge, så sociala är vi mot varandra, ( bara ibland) tog faktiskt nyss fram den lilla, som har legat i lådan och bara väntat på mig, den är ju så himla bra eftersom det är trådlöst , så den kan jag ta med mig varsom i lägenheten, himla super skönt, brukar bli rätt segt att sitta i datastolen, får så ont i ryggen av den, stolen var skit bra i början men nu har Tony ställt om den eller något, för jag sitter som en jag vet inte vad och får as ont i ryggen, och mina databesök brukar ofta bli ganska långvariga!
Tänkte flörta med Tony jag får åka ut och se kissungarna och om någon vill ha en katt så finns det 1 kvar, om någon är intresserad. ska ta lite kort nr jag är där ute tänkte jag, på de små liven. men vi har fortfarane inte kommit på vad vi ska göra, vi har några förslag så får vi se, jag har plockat tvätt och satt på en maskin, väldigt behövligt, ena dagen är det ingen alls tvätt och andra är det massor, väldigt skumt, må jag säga! Nu låter det som lilleman börjar vakna till liv, kanske blir en uppdatering senare =)'
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0