Budapest och Tonys mormor

Blev ett besök till Tonys mormor, med oss köpte vi budapest bakelser, så himla smariga, vi är väldigt onyttiga jag och min pojkvän, vi drack kaffe och käkade bakelser, och satt och pratade en lång stund, alltid lika roligt och trevligt=)
Efter det åkte vi en sväng till coop, och handlade lite till kvällens måltid, samt blöjor och en påse chips, en ny smak med sourcream och bearnes, faktiskt helt godkända, kommer ihåg när det fanns sourcream lime, jag väntar fortfarande på att dem ska komma tillbaka, det är verkligen favoriten tillsammans med lantliga lättsalltade!
Nu står skink och potatisgratängen i ungen, den lär stå där en stund, ikväll blir det inte mycket gjort, ska hänga tvätten och sen bara ta det lugnt, Tony åker ju iväg i natt igen =( Imorgon kommer farmor hit så vi ska fxa lite saker, och på kvällen kommer antingen pappa hit eller så har vi pratat om att åka till Malin Vanessa Sara och Julia, så vi får se vad som händer.  Tack till Tonys mormor Eja för vi fick komma på besök, det är alltid lika trevligt!
Ikväll blir det min tv dag , först premiär av Betty sen hemma fruarna =) Kan det bli bättre
Nu ska jag läsa lite bloggar, och invänta maten!
Här kommer bilder =)

 Mamma Becka  Mina nya kläder allt från H&M

 

 Smurfen med mössan på sne  Pappa och Harr käkar hos Eja

 

 En arg liten pojke   Tonys rara mormor Eja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0