Bvc

Nu har vi varit på bvc med lille plutten, allt var bra, han kunde allt han ska också, så nu är jag och Tony nöjda =) Han väger nu 4885 och är 56,8 lång, mammas stora pojke <3
Hos sjukgymnasten gick det bra förutom att det gjorde fruktansvärt ont, sånt man får ta, tyvärr, ska försöka få tag i ortopeden om en tid för röntgen på nacke, och axel, hoppas det blir inom snarast så det blir utrett vad det är som spökar, sjukgymnasten sa att det var ett intressant problem, för hon hade heller ingen aning. Skumt!
Ikväll kommer Fia och Elin , vet nte om Johanna skulle komma också, vi får se, kväll ska jag laga smarig mat, som jag blev sjukt sugen på, korvstuvning potatis och blomkål. Super smarigt! Ska åka och handla lite ingrdernser senare! Nu ska jag plocka lite hemma, hatar när det ser stökigt ut, när man ska få gäster, och eftersom plutten sover så passar jag på!
// Becka

 Mammas stora pojke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0