Torsdag

God morgon!
Igår blev det inge långt inlägg, på förmiddagen hade jag fullt upp och sen när jag kom hem, så var internet, lite skruvat, typiskt, men nu kommer en liten uppdaterng om dagen igår!
Farmor kom vid 9, då var det bara att stiga upp, viste faktsikt att hon skulle komma, men låg i sängen ändå, ibland är jag rätt slö =)
Vi gjorde köttbullar och kanel samt vanilj bullar så nu är frysen full av det himla super goda köttbullar samt bullar, medan hon var här så tvättade jag två maskiner mörkt, så nu har jag bara en ljus kvar som jag får ta i helgen eftersom imorgon ska jag försöka ta fram damsugaren lite eftersom Harry och jag får stor besök imorgon =) Det ska verkligen bli himla trevligt, längtar och ser fram emot det! Ja i allafall, så bestod förmiddagen av pyssel, sen gick jag ner och fikade med Malin Vanessa Sara och Julia, alltid lika trevligt, sedan efter det kikade vi i lite affärer och så=) Sedan blev min lille pojke hungrig och jag hade glömt vattnet, vi hade bestämt oss för att v skulle till familjen Johansson/Laine så jag gick väldgt fort var på torget vd halv och hemma hos dem tjugo i, då fick lilla prinsen mat, fick även Evelinas underbart goda korv gryta där, den är så himla mumsig, vi kollade på bönderna, sedan följde hon mig hem! Tack!

Harry och jag gick och la oss halv 11 igår och han vaknade 4, sedan vid 10 imorse då för att pappa ringde, han blir duktigare och duktigare! Tony står i duschen nu, efteråt är det min tur sen ska vi försöka få i oss någon lunch för sedan ska vi upp till kungliga huvudstaden med Carro Dennis och Bellsan, ska till Ikea, ska dock inte handla något eftersom det ekar i plånboken, jo en glasburk till ersättningen!

Föresten har jag glömt de, men valde att sluta amma/pumpa för mjölkstockningarna, och det går bra nu börja det sina, det läcker ju fortfarande och så men nu börjar det ta slut, och knölarna håller på att gå bort =) Provar med det först, om det nte funkar så har jag fått tabletter, men det verkar funka ganska bra ändå =)
Nu kommer lite bilder
// Becka



 Köttebullar




 Bullar blev 40/50 stycken

Farmor grejer med såsen

 Kusin mys

 Finaste pojken

 Väldigt fin bild

 Prinsen sover

Kommentarer
Postat av: Carro

Det var riktigt mysigt med ikea igår =) hoppas du vill följa med på söndag också.



ha det bra så länge

//Carro

2009-10-09 @ 08:01:03
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0