Fattig

Man blir fattig på barnsaker, barnkläder, var på barnbasar i svalsta, och oj oj vad mycket fint jag köpte, första gången jag var inne blev det för 180:- och andra 95:-, jag och mitt handlande är helt knasigt=) Älskar att handla, gillar att handla till mig själv också, men alltid roligast till andra, innan Harry kom så fort jag gick in i en affär,
" Åh den här skulle vara jätte snygg på Tony" " Och en sån skulle Tony behöva" En del av mina vänner undrade varför jag inte handlade tll mig själv istället, men vadå dey gör jag ju (ibland) är så himla mycket roligare till andra, och nu när Harry har kommit! OJ OJ OJ Sedlarna bara flyger iväg, finns så mycket fint, killar förstår inte riktgit de med att handla massa saker, Tonys kommentar, men varför köper du så mycket han har ju massa redan, min kommentar på det " Men han behövde mer" Ibland är man konstig! Blev i allafall massa fna saker till Harry, han har ju börjat kolla in saker så väl nu, så jag sa till Tony redan igår att han skulle vilja ha ett babygym, så hittade ett jätte fint för 50:- han har provat det redan låg och slog på det, och låg en bra stund, lite halv trött =)
Sedan jag och mina fleece overaller, Harry ska få en overall av sin morfar, men har inte hittat den rätta ännu. Fick i allafall med mig en overall hem :p Kläder blev det förstårs också, i mängder, bilder kommer senare eftersom dem hänger på tvättstället just nu! Blev lite i 62/68 kan vara bra att ha lite större. Han hade för första gången en 56 body på sig igår, dem är fortfarande stora, och 50 fungerar perfekt, min lilleman!

Har precis ätit lite bandspaggethi och romsås, Tony jobbar:p Så ni kanske förstår varför, lätt och snabbt att tilllaga, har hunnit med att tvätta två maskiner samt hängt tvätten :) När vi kom hem meckade vi bil, eller ja Dennis och Tony gjorde de, Carro och Jag tittade på, bella sprang runt och lekte och Harry sov.
Nu ska jag försöka roa mig, syrran skulle förmodligen komma förbi en stund och även Kattis och Simon, och ikväll är det mammorna =) Nu vaknar prinsen!
// Becka
 Harrys hörna

 

 Babygymmet


Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh hade med velat varit i svalsta, visste inte om att det var. :/ kul att du hittade massa iaf!

jag är likadan i affärer, köper aldrig nåt till mej. mest till Love och ibland till Rickard. =)

2009-10-11 @ 19:22:15
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Carro

2009-10-13 @ 10:04:31
URL: http://missblackangel.blogg.se/
Postat av: Carro

Det där babygymet var skitbra och skitfint för det priset. jo känner igen mig handlar bara saker till bella och alla andra men inte till mig själv. hmm och inte så lite, håller med penarna försvinner fort :s men det blir mycket fint för dem pengrna

2009-10-13 @ 10:05:54
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0