Fredag

Igår var vi som sagt på ikea, vi skulle ha en vällingburk, men blev som vanligt mer saker! Harry fick en filt, en skallra och en liten björn av faster och farbror, tack snälla =) Tack för en jätte trevlig dag =)På kvällen blev det en tur förbi Siv och Peter, sedan hem och sova och diska!
 
Nu på morgonen har jag städat hela lägenheten, dammsugit och damat av där det behövdes, för ikväll kommer några av mina gamla klasskompisar hit, så ska vi käka dip och chips och så, sen skulle några ut på krogen, men inte jag stannar hemma, fast Tony kommer hem tidigt, är inte riktigt sugen på att gå ut ännu! Men det ska bli jätte trevligt att dem kommer hit=)
Väntar på att pappsen ska ringa så vi kan åka och handla, plutten sover, och Tony jobbar, så nu när jag städat klart blir det oftast att jag sitter och läsa alla era bloggar, vilket är otroligt kul =)
Nu ska jag läsa bloggar och invänta pappa!
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0