Fredag

Mitt bloggande har vart lite dåligt den sista tiden, men jag har faktiskt inte orkat, annars brukar jag ju kunna skriva några rader fast jag är trött, men nu är min axel/Nacke igång att spöka så, det är inte något vidare just nu, är en pillertrillare för tillfället, äter mellan 6-8 tabletter varje dag, inte så populärt, men det minskar smärtan lite i alla fall, nej negatv jag känner mig, men som sagt behöver skriva av mig lite!

I går var vi som sagt i norrköping och skulle kolla på regn skydd till cresenten ( stavning? ) men fck veta att det går bra med brios, så vi kan skifta, blir illa den dagen då vi kommer på att regn skyddet är i andra vagnen, men får köpa ett till regn skydd nästa månad! Harry fick en filt till den beiga vagnen med mumin, och massa annar plock, Tony stor shoppade och jag fick en hårfön, välbehövligt då man nte kan gå ut med blött hår längre och min andra började brinna när vi bodde i Oxelösund. Sedan var mamma och jag på inflyttningsfest väldigt trevlig, vilken lägenhet WOW! Men skulle aldrig ge de pengarna för en lägenhet, men men!

Idag var vi på öppna, det var näsan bara kändisar, det var jag och Harry, Evelina och Embla, Agge Nova och Elton, Sofi och Linus och Tessa och Ellen, sen var det två till som jag nte kände igen, men det var riktigt trevligt, blev mycket prat! Alltid lika kul =)  Sen gick vi ner och käkade på sandys, sen en veva på stan som vanligt!
Johanna och jag har käkat tacos och dip, nu har hon precis åkt hem till sin pojkvän, Tony är iväg han skulle ut ikväll, första fredagen på 4 fredagar han är ledig, så det är han värd!

Jag som aldrg kollar på idol gör det nu, bara för det är brist på bra tv program!
Lilleman sover en liten stund just nu, han lär nog vakna snart och vilja ha kvällsmaten!
Sov gott!
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0