Fredag

Jag har fått en rejäl mjölk stockning igen ,det suger =( Det gör ont och fan, mitt ena bröst ser ut som ett slikon bröst mest hela tden , och ont som fan gör det också att pumpa ur. FAN!! Nu står jag mellan två alternativ, sluta pumpa ur eller fortsätta, om jag fortsätter lägger jag av vid nästa mjölk stockning har har haft efeber och varit allmänt as dålig !

På förmiddagen har v varit på ÖF i brandkärr, Evelina och Embla undrade om jag vlle följa med, och vi fck sällskap av Johanna och Love och Veronica och Lilja, väldigt trevlg, Harry tyckte det var jätte mysigt, han låg och kikade en lång stund, och under sångstunden så låg han och tittade och snackade lite, han var jätte duktigt, min lilla pojke, han var vaken nästan hela tiden, sen somnade han om och sov jätte länge, han var trött efter att ha kikat så mycket =) Efter det gick vi mot stan, Evelina och Ja bestämmde att vi skulle stanna på Kina och käka deras underbara buffe och Tony gjorde oss även sällskap, sedan fick vi en sväng på stan på jakt efter en mössa och en overall, Harrys morfar ska köpa en overall till honom så jag ska bara hitta en bra, hittade en fn på hm, men minsta storleken är 62, men då kan han ha den hela vintern, men den var slut, får se om dom får in nya, hoppas det.

Imorgon vet jag inte vad vi har för planer ännu, får se hur jag mår och så vidare, nu ska vi snart nanna kudden prinsen och jag, tony är iväg och jobbar en sväng, men sen är han hemma till söndag JIIIIPIE!
Sen nästa vecka är det 3 svängar, tråkigt som tusan, vill att han ska vara hemma och mysa med oss =( Men det går ju inte, får njuta av hans sällskap när han är hemma =)

// Becka


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hitta din blogg i Johannas blogg:). Tack för en trevlig promenad hem;). Din son är såå söt!:D

2009-10-02 @ 21:16:45
URL: http://xliljax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0