Kväll

Just nu är det Tv kväll hemma hos oss, då älskar jag att Tony jobbar, för då får jag tvn för mig själv, det är ända gången jag älskar att jag jobbar, för att jag får se på min program!
Hos Ortopeden gck det bra nu ska han kontakta försäkringsbolaget igen sen får vi se vad dem säger, men han kom fram till att jag har försämrad kraft höger sida. Vlket jag redan har känt av men ingen har trott mig, men nu är det bevisat. Efter det åkte vi till Siv och Peter och drack kaffe, Tony och Harry var där medans jag var på sjukhuset. Sedan hem till Evelina och hämtade våran andra vagn, sedan följde hon och Embla med hem till oss och vi käkade pizza för andra dagen i rad ( Ush, nu blir det ingen pizza på länge) sedan åkte Tony och jobba och Evelina och jag drack te och åt fikabröd, sedan dip, dem har just gått hem och jag kollar på hemma fruarna, och lilleman sover.
Imorgon blir det öppna sen, sjukgymnasten vid kvart  12 Evelina och Embla ska följa med och passa lilleman.
Nej nu börjar det igen!
// Becka

 
Emblis i badkaret, blir dygnsurt efteråt kan jag lova =)




Min fina Prins



Kusin mys på högnivå



Harry myser med Mormor



Harry hos min morfar



Kusin mys, på hög nivå. Dem tycker verkligen om varandra <3

Embla fick sitta i mitt knä och hålla i Harry, dem var mysigt tyckte embla =)



Dregelpruttochslem Jag älskar dig <3



En tröttis pojke



Våran andra vagn


Kommentarer
Postat av: Johanna

fina bilder, Harry och Embla är så söta!

2009-10-28 @ 09:20:17
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0