Kvällsmys

Nu är vi hemma från kalaset igen, eftermiddagen blev till att tvätt en maskin och plocka lite, när mina slöa pojkar sov, så fick jag ganska mycket gjort, resten gör jag imorgon tänkte jag, orkade verkligen inte mer idag, just nu sitter vi och kollar på en film, eller Tony i allafall, jag lyssnar bara :P

På kalaset fick vi kanonfin mat, porterstek och potatisgratäng från catering firma, super fin och god mat ! Sen en jätte god paj, och ost och kex så nu är man mätt plus att på hem vägen stannade vi till på ica och köpte varsin dip, snart blir det till att börja träna bort det som är kvar av gravid magen. Någon som vill göra mig sällskap??
Är ju inge vidare kul att gå själv, men jag är ganska slö också måste jag erkänna. Men har bestämt att vi ska gå en promenad med vagnen ( eller vi Jag) Varje dag, men är ju ute och går ganska mycket men vssa dagar sitter jag helt still inne, och det suger verkligen. Men men ibland måste man vara hemm och ta det lugnt, men när man har en sambo som jobbar kväll är det inte specielt kul att sitta hemma själv i lägenheten och uggla, Jag har alltid sällskap av Harry, men alltid kul att kunna prata med någon och var själv söndag till torsdag varje kväll är inget roligt.
Ska försöka ta tag i mitt nack problem nu också ska försöka träna upp axeln lite och se om det blir någon skillnad, kan verkligen inte gå och ha ont hela tiden, senaste dagarna har det blivit 6-8 alvedon, och man kan ju inte knapra tabletter hela tiden.

Imrogon får vi se vad som händer, Evelina och Jag kanske skulle hitta på något då båda våran "MÄN" jobbar, vi pratade härom dagen att vi kan nästan bli sambos när våran grabbar är väg så umgås vi rätt mycket, men det är bara trevligt med sällskap!

Nu ska jag gå och sova!
/ Becka

Kommentarer
Postat av: L * med bebis i magen

har slutat med dom nu, fick mig bara o må konstigt! hoppas du haft en bra helg?

2009-11-02 @ 14:44:52
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0