Lördag

God morgon, kan jag ju skrva för att vara trevlig, men det var ett tag sedan jag gick upp men men, igår hade jag så himla trevligt, med många av mina bästa vänner, var hemma vid 1 ca, och somnade verkligen som en stock, blev akut trött hos fia, så jag höll på att somna vid köksbordet! Snart ska jag börja plocka lite hemma, sen får vi se vad som händer, älskling är ju hemma =) Harry sover nu lite bilder!
Idag blir våran pluttis 2 hela månader, vad tiden går fort =)
/ Becka
 Erika och Jag

 Camee och Johanna Massage stund

 Stella

 Erika och Camee

 Elin lagar mat

 Johanna

 Värden Fia

 Elin

 Jag

 Erika och Camee


 Fia och Ja

 Elin och Ja

 Johanna och Ja (oseriösa =)

 Lips Johanna och Ja

 Stella och Elin

 Camee och Erika mer massage =)

 Camee

 Elin Ja och Fia

 Elin Stella Ja och Fia
Tack för en underbar kväll tjejer !


Kommentarer
Postat av: Stella

Tack själv ;D det var riktigt skoj! :) <3

2009-10-24 @ 15:56:21
URL: http://stellitza.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0