Lördag

Igår gck lilleman och jag och la oss vid no, läste några kapitel ur fortsättning ur gömda och asyl som Liza marklund har skrivit, kollade lite på mister bean, sen somnade jag ungefär tio över 9, var helt slut, hade feber igår så det måste varit därför, sen sov lill prinsen till tjugo över 3 sen till halv 8, skönt som tusan =) Mjölkstockningen är kvar men, gör inte så förbannat ont längre, och har nog ingen feber, känns i allafall inte så, men det är knöligt och ser silikon aktigt ut, jag hoppas det går över snart, pumpar ur lite bara så det slutar göra ont! Usch hatar mjölkstockning, men förmodligen kommer jag lägga av med att pumpa, eftersom jag blir så j*vla dålig, så fort jag får det! Han är ju så duktig på att äta ersättning samt ur flaska, så och han är 6 veckor på måndag, och dem 6 veckorna har han fått bröstmjölk, det viktigaste med andra ord. ska ringa bvc på måndag och höra vad dem säger!

Ja Harry och jag ska väl snart hitta på något att göra, eftersom Tony har åkt iväg utan att säga något, himla dålig stil. Nu ska jag läsa lte bloggar!

// Becka


Kommentarer
Postat av: Johanna

2009-10-03 @ 22:09:16
Postat av: Johanna

haha ja slapp mjukis/militär. han var stilig idag! =) allt gick bra, tycker jag. tråkigt att Tony åker iväg bara sådär, hoppas du och Harry hade mysigt iaf!

kramar

2009-10-03 @ 22:10:22
URL: http://silverdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0