Måndag

Idag är vi uppe med tuppen, jag är i allafall vaken, grabbarna ligger och snarckar i rummet bredvid, ska snart ge harry lite mat och klä på honom sedan ska vi gå upp till Öppna med Evelina och Embla!

Harry sov till kvart över 6 idag så himla skööönt =)

Igår var vi hos mormor och käkade tårta sedan följde jag med morsan och Jonas hem en stund , sedan kom Tony och hämtade mig där, eftersom han jobbade, sedan en sväng upp till nyberg och käka tårta, sedan var det en väldigt trött familj, som somnade efter några minuter, Harry blev väldigt pigg och tyckte han skulle snacka lite blev några mummel sen sov han som en stock, lilla grabben.

Nej nu ska jag göra det sista och kolla om lilleman vaknar, någon hatar att bli väckt =P

// Becka

 badpojken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0