Måndag

Oh sov morgon imorse, vi vaknade halv 11, Harry åt vid 8 sen somnade vi om, efter det tog jag mig en väl förtjänt dusch, efter det fick Harry ligga  gymmet ett tag, han tycker jätte mycket om den, ligger och kollar, och kollar och slår på sakerna, och LER! Just nu ligger han och sover sött i soffan det är jobbigt att gymma ;p Tony ligger också fortfarande och sover inte så konstigt, han hade kommit hem halv 7 imorse, så han får sova! Har plockat lite i Harrys garderob, det är helt sjukt vad den ungen har kläder, och mer lär det säkert bli eftersom, hans mamma älskar att handla :P
Idag står inte mycket på planeringen, vi ska åka förbi hos Siv och Peter sedan och hämta åkpåsen som hon köpt till Harry, tack snälla =) Ska bli skönt att få en till vagnen nu eftersom det börjar bli kyligt.
Nu ska jag ta kort på kläderna jag köpte igår och lägga in här!
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0