Onsdag

Idag fyller min kära vän Sofia 19 år, ett stort grattis till dig <3
Harry somnade vid 10 i 11 igår och sov till sju, det är riktigt sköönt, han kan verkligen inte somna tidigare, han är kvällspigg, men det spelar ändå ingen roll, brukar ändå inte somna förens vid halv 12, och han är en bebis, han har ingen stress för att gå upp dagen efter, eller inget dagis att gå till, så han får vara vaken, det där med sov tider, det kommer när han börjar på dagis sedan, vi kan ju gå och lägga honom vid 7 tiden, men han somnar inte, så det är som det är, men som sagt det gör oss inget!
I dag har jag hunnit köra 2 maskiner tvätt, och plockat lite hemma, Farmor har även varit här på besök, Tony jobbar, på eftermiddagen ska vi iväg till Fia och fira henne, mamma ska skjusa oss, jag har jätte problem att gå just nu, då det värker mellan foten och benet, det gör fruktansvärt ont, så jag ska nog vila fötterna ett tag nu, i allafall tills Fredag, då vi förmodligen ska till Öppna med Evelina och Embla.

Igår var vi hela familjen nere på stan, även Evelina och Embla var med, det var mycket trevligt, vi käkade på mc donalds och fikade sedan på helmans, Åh.. underbara vaniljlatte =) Vi hämtade ut Harrys overall och köpte även lite kläder, efteråt åkte vi till city gross och handlade lite grejer, sen skjusade vi hem mumlan och Evelina, sen hem och åt marinerad lövbiff och friterade pommes, Mumsigt! Sen var det min tv kväll, så Tony gick och la sg, han gillar inte mina program :P " Konstigt??

En sak jag funderat över nu, det snackas mycket om att man inte ska ha barn/spädbarn i sängen, för detta kan leda tll plötslig spädbarnsdöd, m.m man blir lite orolig när man hör detta, samtidigt så känns det även larvigt, jag menar Harry sover i våran säng, och det har aldrig varit några problem, samtidgt blir man välsigt orolig om något sånt skulle hända, ush hemsk tanke, så nu ska Harry få sova i sin egen säng, eller jag vet inte, men om något skulle hända, skulle min värld sjunka, för Tony och Harry, är verkligen mitt ljus i livet!
Vad tycker ni om dessa prat?? Har ni era barn i sängen, och innebär det problem?? Vill gärna ha kommentarer!

Nu ska jag vänta på mamma och sen ska jag hänga upp tvätten, lilleman sover, ligger verkligen och susar!
Nu lite kort från shoppingen igår =)
// Becka

 Snuffe filt och strumpor, 10 kronor vardera på City Gross

 Strumpor 39 och Mössa 69 från Åhlens

 Overall från Lindex som Harry fick av Morfar Roine

 Emil tröja 69 och Muminbyxor 69 Lindex

Harry kör fullt ös medvetslös i gymmet

Kommentarer
Postat av: Agnieszka -2 barnsmamma

Jag tycker att man ska följa sitt eget hjärta och tänkande när det gäller att ha barnen i sängen! Vi valde att inte ha dem i sängen då vi sov sååå dåligt då. Alla vi sover mkt bättre om vi får sova var för sig, men det är som sagt olika från familj till familj!



Gör det som känns bäst för er, för det skrivs så mkt om alla olika saker så skulle man följa allt skulle man bli tokig!

Ha det bäst!

kramis

2009-10-21 @ 13:06:48
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Anonym

våran dotter har sovit i våran säng sen dag ett och gör de fortfarande i bland och hon är ett nu...tycker att du ska göra de som känns bäst. barn har ju dött i sina sängar också. jag tror inte att de har med saken att göra...

2009-10-22 @ 00:02:22
Postat av: Veronica

Lilja har sovit med oss hela tiden. Tycker det har varit toppen. Men det bästa är att som Agge skrev att följa sitt hjärta!

Overallen är såå snygg!Vill oxå ha den!

2009-10-22 @ 08:55:01
URL: http://xliljax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0