Seg i starten

Ja idag tyckte jag det skulle bli en bra dag, men she fick jag, började må jätte dåligt och fick dejta med toastolen, mådde så illa, ush! sen har jag legat i sängen hela dagen, jag är inte magsjuk eller så, utan tror det kan bero på behnadling från igår hos sjukgymnasten, så fort jag satte mig upp så snurrade det i huvudet, och när jag gck så trillade jag nästan, så Harry och jag har tillbringat hela eftermiddagen i sängen, han tyckte inte alls det var roligt på slutet, men nu mår jag bättre. Skönt det! Imorgon blir det till att plocka lite hemma och gå en promenad med Harry, Tony skulle iväg till Lindköping med Christan som ska skrivaq kontrakt på lägenhet. Så vi ska ta det lugnt, sen plocka hemma, sedan försöka hitta något att ha på sig tills kvällen.
Vi har precis käkat mackor, med källarökt skina och nu är det chips en ny smak svartpeppar gräddfil helt okej, och till det godaste som finns Julmust, jag är tidig.
Angående kläderna jag köpte förra helgen bilder kommer har inte hunnit orkat lägga upp bilder, men ska försöka ta tag i det till helgen, nu ska vi kolla på inlåst på 4:an
// Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0