Söndag

Söndagar innan jag blev mamma var det värsta jag viste, på måndag skulle man behöva gå upp tidigt för att gå i skolan, du var tvungen att komma hem rätt skapligt för att komma upp dagen efter, sista helg dagen, då man alltid bara var trött, men nu är jag nästan dagsblind, mig spelar det ingen roll vilket dag det är i veckan, det är alltid samma rutiner ( nästan) som man lever efter med lill grabben, man är så van vd dem och det är skönt ändå, då spelar det ingen roll om det är fredag eller söndag, för han är alltid här, och ska ta hands om, och jag älskar att pyssla och ta hand om min lilla son! Han är ett mirakel i vårat liv, en liten prins som har kommit till sin mamma och pappa! Han är underbar<3

Harry vaknade vid 2 i natt och åt lite och nu har han börjat ta sovmornar, så han sover till halv 9, snacka om skönt eller något, att gå upp på natten är jag så himla van vid, medans Tony som inte gör det lika ofta som jag knappt kommer upp, och jag är helt vaken när han äter, vist ibland är man lite trött, men jag är ju van! Det har blivit som en rutin, att gå upp på natten, om han sedan börjar sova hela nätter, kommer jag nog ändå vakna! Han sov i sin egen säng i natt, och det gick hur bra som helst, han märker ingen skillnad, men jag tyckte sängen var väldigt tom och kall utan honom, vill ha min bebisvärme! Han hade svårt att somna bara för när han såg mobilen (speldosa ovan för sängen ) så hade han inge vidare lust att sova utan han låg nästan en halv timme och bara tittade på djuren, det var tydligen väldigt spännande!
Sen somnade han i allafall!

Nu ska jag iväg på barnbasar i svalsta!
// Becka
 Prinsen hade namnsdag igår, Grattulationer till honom!


Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis i efterskott till honom. och tack för en bra dag. riktigt trevligt.



2009-10-11 @ 17:33:30
URL: http://missblackangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0