Söndag

God morgon, har alla kommit ihåg att ställa om klockan, det hade inte vi, men Peter skrev ett mess till Tony om det, annars skulle vi aldrig gjort det! men men nu har vi ställt om några klockor i allafall!
Igår var det riktig mys lördag, vi åkte till ica och köpte färdig grillad kyckling och deras egna potatissallad. mumisgt som tusan, sedan blev det dip och chips, först blev det dansbandskampen sedan körsslaget, tur att ugglas åkte ut har så svårt för henne.
Men mitt favoritlag är fortfarande kvar Team Stefan så jag är nöjd.
Får passa på att gratulera min mormor som fyller 73 år idag samt Harrys gudfar Christian som fyller 20 år, Ett stort grattis till dem. Harry och jag ska iväg till mormor sen vid 3. Tony jobbar, denna vecka ska han inte ligga ute något, han ska köra kväll varje dag, väldigt sköönt, måste jag säga!
Nu ska vi äta lite frukost!
För er som inte hat ställt om klockan gör det =)
// Becka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0