Tisdag

Igår hade Harry verkligen ingen lust att sova, mamma skjusade hem oss vd tio tiden, så när vi kom hem så gjorde jag  ordning honom för natten, sen kom Tony vid halv 11, men harry var vaken, vd 11 var han jätte trött, men vägrade att sova, vd halv 12 gick jag och la mig med honom i sängen, kvart i 12 så började ögonen vagga, och vid 12 sov han, och han var skt trött det var bara det som var grejen, skit unge =)

Sen vid tjugo i fyra fick han mat då åt han vid 10 på kvällen, sen vid halv 9, men i kväll ska det vara som vanligt då är det nio som gäller, han kommer nog ändå var ganska trött idag.

Igår när mamma och jag var på stan fick ja en bh, 4 par trosor, 2 tröjor och ett par jeans leggings, Tack snälla underbara mamma, bilder kommer! På kvällen där åt vi köttfärssås och spaggethi. MUMS !!

Idag har vi inget riktigt planerat, ska ut till stallet, eftersom det kommt kattungar, mysigt som tusan. Nu ska vi äta lite frukost!

// Becka

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0