Torsdag

Åh underbara natt, Tony skulle egentligen åkt och jobbat i natt, men han var så jädrans förskyld, och då förstår jag honom sitta och köra hela natten, inte alls roligt, så han var hemma med mig och Harry istället, Lilleman vaknade vid tjugo övger 5 imorse sedan vid 10, han gillar sovmorgon, det är väldigt skönt.
Igår var mina vänner här och hälsade på, Elin Fia Johanna och sen kom Kattis och Smon över en stund, vi drack kaffe och åt bullar och hade det jätte trevligt! Sedan skulle vi kolla på prästen när vi skulle sova, men Tony var så trött så han somnade, och som jag skrivit i tidigare inlägg, så kollar jag inte ens på såna filmer själv, så jag byte över till 6 och såg scrubs istället, men somnade ganska snabbt.
Idag ska jag förbi hos mormor och hämta ett kuvert som Harry fått av hennes syrra samt man och Barn. Tony ska städa bilen och sen skulle jag behöva färga håret, måste försöka få tag i min kusin, och hoppas hon har tid annars skiter jag i det, imorgon blir det utgång med Malin Sara och jag tror Malin också skulle följa med, det ska bli himlans trevligt!
Nu ska jag ta hand om disken sen ska vi fara iväg och fixa det vi ska!
// Becka

Kommentarer
Postat av: .

skulle inte du lägga upp bilder på kläderna du köpte

2009-10-15 @ 18:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0