Torsdag

Varje gång man ska skriva en rubrik, blir det alltid lika svårt, jag har blivit dagsblind, på alla sätt som går. Varje gång måste jag tänka minst 2 minuter, ja ja men man får väl vara det!

Igår skulle vi gått till öppna med Evelina och Embla, men Evelina hade mått dåligt på natten, så det blev inget av det! Så vi somnade om och när jag vaknade blev det stressigt, skulle vara hos sjukgymnasten vids 11.45 och lilleman och Tony sov, Tony skulle iväg och Evelina skulle vakta Harry under tiden, stress stress, Evelina kom ut och hämtade Harry utanför sg, kändes som jag slängde iväg ungen och sprang, inte för att jag gjorde de men, men, så var hos sjukgymnaste vid ca 11.50 men hon förstod mig  =) Hon berättade en tråkig sak, hon ska sluta, privat eller vad man ska säga, hon har haft ett företag med en annan kvinna, men nu har min sjukgymnast fått ett nytt jobb, så nu ska hon börja jobba på smärtmottagningen, så nu har jag fått ett nummer till en ny sjukgymnast, men hon har klinik vid vedholm, det är en bra bit att gå, om Tony är hemma, och då kommer jag oftast få ta med mig Harry. Men det är något man löser med tiden. I alla fall till gårdagen, efter sjukgymnaste gick jag hem till Evelina sedan bestämde vi oss för att gå ner på stan en stund, där möte vi upp Tony, och sen satte vi oss och käkade på birgers, "för ovanlighetens skulle" (läs ironin) Sedan blev det lite shopping, både Tony och jag köpte ett par nya skor, köpte liknande uggs, men det är inte märkes utan mycket billigare, men super sköna och super snygga. Sedan blev det 1 tröja ett par jeans legging (hur skönt som helst) och en mössa och lite små saker till Harry. Efter stan följde jag med Evelina Harri och Embla hem, och käkade med potatisgratäng med marnberat kött och coreslaw ( Strimmlad vitkål och morot med yougurt) Super gott var det i alla fall, blev mätt som tusan, sedan gick vi hem och fick besök av Syrran en stund, vd halv 12 sov prinsen, jag somnade nog snabbt där efter.

Han vaknade vd 7 imorse, fick lite mat sen somnade han om igen, jag också, sen ställde jag kolckan och gick upp och tog en välfötjänt dusch, ska snart väcka sömntuttorna inne i sovrummet, ska vara hos bvc vid 11, förra gången kom vi lite sent, men dem var ändå inte klara! Och ikväll ska Harry och jag följa med Mamma på inflyttningsfest hos Ann och Ruben (några gamla kompisar till mamma och Pappa) eftersom Jonas inte ville, så frågade mamma mig, och självklart ställer jag upp för min mamma, plus att det är himla trist att sitta ensam en hel kväll, men idag är det sista svängen för Tony sedan är det helg =)

// Becka

 

Dem är så himla gooa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0